saknar vissa kvinnliga egenskaper.

Nu när jag sitter här och disskuterar med en speciell person här så kommer jag att tänka på hur många "kvinnliga egenskaper" jag saknar. (ok, ta inte detta på fullt allvar nu ni feminister därute det här ska vara lite roligt var det tänkt).

Jag kan abslout inte laga mat. Jag kan inte/lyckas inte/vill inte laga mat!!

Jag kan inte hålla en blomma levande i mer än 4 timmar innan den ger upp för gott.

Jag orkar verkligen inte lägga ner tid vid spelgeln varje dag.

Jag klarar inte av att gå runt och kolla i klädaffärer halva dagen. (Gött med internetshopping ;))

Jag har inte ägt en barbiedocka i hela mitt liv (???)

Jag har inte så många tjejkompisar, jag tycker det räcker gott och väl med dem jag har! Har lättare att umgås med killar. Närmsta jämngamla släktingen som är tjej är Jenny och hon bor i Örnsköldsvik nu (?!) typ 3000 mil? Resten är killar...

Hade jag fått välja på en fotbollskväll med öl och chips hos killkompisarna och en tjejmiddag hade jag inte ens funderat över det.

jaja ni fattar säkert grejen.. men självklart gillar jag mina tjejkompisar ändå! :) ni är få men betydelsefulla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0