Ooops!

Har inte sett att mina mms inlägg ser ut som hej-kom-o-hjälp-mig :/ Illa.. undrar vad det beror på? Brukar ju funka. Har varit hemma hela dagen och kämpat med ikea grejer, nu är det mesta på plats och jag är såå glad att jag köpte mycket förvaringslådor för nu ligger det småprylar överallt!

Har även hunnit med apoteket-ica-hemmakväll. hihi idag blev jag ägare till 4:de säsongen av Greys :) Stoppade i en skiva direkt när jag kom in genom dörren men kom på att jag igår fick tillbaka 3:an från Göthe, så får kolla igenom den igen innan jag ger mig på det nyare matrialet.

Skulle egentligen åkt ut till gardis idag men när jag pratade med pappa "spöregnade det var 5:e minut" Så det var ingen idé att greja med båten. Men han ringde för 10 minuter sen och sa att det hade varit jättebra väder därute (???) och att han hade slipat och lackat klart nu.. haha. Så imorgon åker jag dit för att hjälpa till att flytta "something something som ligger på botten vid den gamla båtplatsen för att lägga i "det" vid den nya :) intressant;) haha blire bad då? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0