Min hals är helt fucked up..

Min hals är helt fucked up. Den är svullen och jag får kämpa för att svälja. Men nu har febern äntligen lagt sig... Har förmodligen kollat alldeles för mkt på greys det senaste för jag har drömt att jag vart läkare två nätter nu. Jobbigt när man vaknar av febern eller halsen och jag är helt säker på att jag är läkare och inte kan göra si och så.. :)

men idag har jag iaf bokat en tvätttid och vart nere och kollat posten. Wow! funderar på om jag ska öppna marknadsföringsboken om mitt huvud klarar av det. Sitter och kikar fotbollen i bakgrunden med. Heja cameroon har satt en 2:a på denna matchen.

Om min röst kommer tillbaka ska jag försöka ringa lite, har inte pratat med folket sen i fredags..

Kommentarer
Postat av: Marre

Detsamma sjukling två ;p

2010-06-14 @ 20:09:48
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0