Lite sjuk..

ligger lite sjuk i soffan fått i mig lite te och knäckebröd. kikat runt och tippat VM-gruppspelet och gett till Oscar.

Fick ett samtal igår som inte vara länge men det gjorde ändå min dag. Min kära vän som inte ringt MIG på flera år! (någonsin?) haha. Han hade en ursäkt om varför det inte blev någon film i tisdags, stackarn hade skurit sig och fick ringa efter plåster istället för att ringa mig. :) "Jag skulle ringa, skulle bara laga mat först" hhaha funderar på vad han tycker om filmen vi ska se, ville inte berätta vilken men bra är den!!

Idag ska jag ut till gardis och träffa mina underbara släktingar från sthlmo :) De ska vara hos oss hela helgen och idag blir det förmodligen/förhoppningsvis god mat och mycket öl. Imorgon blir det paintball och då jävlar ska jag vara på min vakt! haha senast fick jag ett skott som träffade rakt på ryggraden och det gjorde inte ont just då men ett dygn senare när jag skulle försöka sova på rygg märkte jag av det.... aj aj aj... Så nu blir det till att packa, käka, göra mig iordning, plugga lite kanske om man hinner innan det är dags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0