Lite frisk..



Nu kan man väl säga att jag är frisk igen. har till och med orkat en fika med Johanna på strandgatan, men det tog på mina förlorade krafter. Blev en sallad på baggis påvägen hem. Allt för att slippa lägga min lilla energi på att laga mat eller dra fram ännu en "pan pizza" ur frysen! Usch har levt på pan pizzor sen i lördags! :/:/:/



Måste passa på att göra lite reklam också. Underbart läppglans från hawaiian tropic. Köpte ett förra året också med i en annan smak. Smakar och luktar supergott och har solskyddsfaktor 25. "Den här kommer hänga med mig överallt i sommar".

Kommentarer
Postat av: Marre

Vart köpte du det? :)

2010-06-15 @ 18:26:29
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0