kalas.

Idag vart det kalas, vaknade dock en halvtimme innan det skulle börja, haha och precis när jag smet in i duschen plingade det till i telefonen från kalasdejten Elias som även han precis hade vaknat. Men vi var framme hos Cissi vid 10 över och då kom det lite annat folk med så det var snabba ryck där!

Bjöds på marängswisch och lite kaffe mycket trevligt :) Blev kvar till 3-4 innan jag drog hem för att käka, (marängswischen till frukost var ioförsig inte fel men var gott med lite riktigt mat med, haha)

Senare blev det strandgatan med cissi, johanna och terre. Tror alltid att det är så varmt ute bara för att det alltid är varmt i min lägenhet, haha så tog på mig liiite för lite kläder men tack o lov finns det filtar :)

Nu ska jag börja läsa min fina nya bok som kom idag som handlar om företagsetik, den var så fin så jag vet inte om jag vågar/vill kladda i den :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0