Får se om det funkar med mms bloggningen n...

20100621483 (MMS)

Får se om det funkar med mms bloggningen nu:) bilden är från igår när jag o johanna provade sushi för första gången:) det smakade helt ok men inte så mycket tyvärr. Johannas kommentar; nästa gång får vi käka det hemma så kan vi ju doppa i ketchup. Hahaha;) sen blev det korpen och efter det pråmen:) denna sommaren blir det inte många lugna dagar, det är jobb, plugg, vänner och sen har jag gjort en lång lista på allt som ska hinnas med... :) första punkten är jag påväg att göra nu nämligen segla:) så hoppas på en lagom vind ute på gardis så vi hänger med med segel o grejer. Var längesen jag seglade på känsö men det är allt en del grejer som sitter kvar:) haha


Kommentarer
Postat av: Johanna

inte ketchup!!! Majonäs!!! :P

2010-07-08 @ 21:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0