Regler?

Diskuteras på msn just nu om det finns amatörregler i bowling? Jag säger nej! Alla har vi våra speciella spelstilar och "kastar" man klotet på banan och det rullar framåt så är väl det ok? Nu menar jag inte slänga klotet i golvet "med mening" men jag rullar aldrig klotet från början på banan och jag har heller aldrig blivit utkickad.

Dessa anklagelser om så kallat "fusk" handlar nog egentligen bara om rädslan att förlora mot en brud. Knepigare än så behöver det inte vara i grabbarnas skalle, haha.

Så good luck! Och ja jag är väl medveten om att detta inlägget kan komma att bidra med att det inte blir någon bowling för min del men det är smällar man får ta! , )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0