Jävla skitår 2010!!

Hopp hopp hopp... Ingen bra start på detta året. Hoppas det hinner vända innan året är slut?

Vaknade sjuk (igen?!) blir man inte immun när man precis bivit frisk? 
Gick till skolan och mötte Maria och Linda, vilket var kul. Gillar verkligen dessa tjejer de är helt kanonbra! Glad för Maria också som går runt och är nykär, haha :) 

Har glömt att anmäla mig till den jävla skit tentan i ekonomistyrning som jag suttit och kämpat med! Kunde ingen påminna mig?? Så nu har jag lagt energin på helt fel ställe! Och är just nu glad över att jag läser tre kurser så jag samlar ihop poängen ändå. Får helt enkelt vänta två månader..:/ bläbläblä!!! 

Kommentarer
Postat av: Marre

Tack, vännen! <3 Måste verkligen ta den där fikan snart. Puss

2010-01-07 @ 14:04:23
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0