Grattis till de nya grannarna!

Kom precis hem från Göthe, han har fått riktigt bra ordning i sin nya lägenhet. Tyvärr var väl den ena grannen sådär men vem fan orkar bry sig om såna människor? not me.

Tyvärr blev det en rätt dålig film vi lyckades hyra (jag är absolut världssämt på det har jag kommit på! kan räkna upp ett antal gånger det har hänt det senaste året) Så inget mer bestämmande över filmhyrningen för min del i år.

Dags att sova har en lång dag i skolan imorgon men kommer nog bli rätt kul ändå att träffa linda och maria igen och höra hur de haft det under "ledigheten". Kanske ser jag en och annan going också :)


och som slut på detta otroligt innehållsrika inlägg blir det ett svar till "uffe" som frågade varför min vaktmästare skulle stöta på mig?

Jo, för att jag är jävligt het! aooosh! ;)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0