Göteborg.

Idag har jag tilbringat min dag i Göteborg med Terre och suttit modell nu när hon har sin provvecka. Blev riktigt fin men hade svårt att få bort sminket, haha helt svart under ögonen.

Tog tåget 16.39 hem igen och blev vän med en kines/japan som frågade om biljetten han hade, de är inge bra på engelska på den sidan jordklotet ;)

Folket som precis hade slutat jobbet var som lejon när man stod på perrongen. Alla ville hela tiden ta ett steg framåt sakta så ingen skulle märka. Tog man själv ett steg åt nått håll, var det många som kollade på en snabbt och gjorde samma sak. Det gällde att få en sittplats på tåget. Tåget var försenat och det gjorde ju inte jakten på plats bättre. Jag sa åt kinesen att skynda sig att ta en sitplats, men jag tror inte han fattade.

Imorgon är det derby i vänersborg och det är säsongens sista vilket är mindre roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0