Fy Fan!

Satt och kollade på The Voice imorses innan jag skulle iväg till skolan. Där pratade den ena killen om en youtube film som han tyckte var rätt "cool" och bad oss tittare att kolla på denna för att kuna tala mer om den imorgon.

Gick in och sökte på "botfly" och detta kom upp:



Varnar känsliga personer! For real! Är själv inte så känslig och klarar att  se det mesta men när jag kollade på den här videon fick jag kväljningar. Var på gränsen till att behöva ta mig till toan och spy.

Kan berätta vad det är så ni riktigt fattar hur äckligt det är. Det är flugor som lagt ägg på myggor. När myggorna sen suger blod ur djur och människor (ja, jag vet att vi också är djur) så åker de här äggen in under huden och efter ett tag växer det fram larver som kryper runt och lever under våran hud!
AAAHH vill gråta! Fan va mesig jag blivit! (inbillar mig att det kryper på min rygg nu)

Kommentarer
Postat av: ellan

Fy fan vad vidrigt! kväljningar!!! det var ju inte en direekt!

2010-01-25 @ 17:37:38
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Marre

Jag var nyfiken och ville kolla men nu kan jag inte det efter att ha läst vad den handlade om! Tack för varningen!

2010-01-25 @ 18:36:25
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0