Addicted to you.

Jag känner mig mer fången än fri fast jag är egentligen helt fri men ändå inte. Haha tankarna snurrar allt bra i huvudet nu. Rykten stjälper mer än de hjälper just nu. Vad händer? Hur har det kunnat bli såhär? Vart kommer de ryktena ifrån?

Hade ioförsig vart helt ok om ryktena kom dirket från personen det handlar om fast det tror jag ju inte :) Det är inga dåliga rykten, är mest intresserad av vägen fram till folk. Vilka vet, vad vet de, varför vet de, vad säger de om det? Vill veta mer mer mer lär ju inte få några vettiga svar från personen ifråga.

Kul det är kul mer mer mer mer. Skvallerkärring kom igen nu!! , )


Tänkte be Becca om lite bilder från igår också. Min kamera gick sönder hade alltså planerat bilder men det blev inte så. Mysigt hade vi det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0