Wild ponies.

Kellie Pickler - Wild ponies

Söndag idag. Jag hatar söndagar. De har absolut inget att bjuda på.

Men denna söndagen bjöd på lite aktivitet. Var och fikade med Johanna i stan och sen blev det en tur till överby. Det var riktigt kul har inte varit där sen i november så det var många nya affärer att kolla upp.

Sen kom pappa och becca förbi med ägg så nu klarar jag mig två veckor till. Ikväll blir det till att kolla hockeyfinalen och ta det lugnt. Ska upp imorgon till skolan för att plugga med Elias. Hoppas få reda på labbarna. 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Inte sedan i november?! O.o Hur är det möjligt?! Jag är där minst flera gånger i veckan!!

2010-03-01 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0