USA

Om ni undrar så hejar jag på USA. Bara för att.... så heja heja heja! Fast det är nog väldigt få av er som är inne här som ens fattar vad det är jag snackar om?

Vad kan det va? konståkning? tss!

Förresten så måste jag tillägga att jag är trött på människor som snor energi. Jag bara ger och ger... Har övat massor på det nu på senare dagar. Jag ger bort en del av min energi medvetet. Men jag får fan ingenting tillbaka. Så nu bygger jag upp en magisk vägg. Det innebär att energin kommer ut först när energi kommer in. Logiskt va?
Det ska fan vara jämt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det måste varit hockey?? ALLA på min msn tittade på den suck Men ingen hejade på USA hihi Men de vann väl? Lika med glad Bea? ^^

2010-03-01 @ 18:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0