Super-seg-söndag.

Ligger i sängen, vill inte gå upp men blir väl tvungen snart om jag inte ska svälta ihjäl här. Vi var ute igår. Började hos Göthe och sen blev det en busstur till Trollhättan och Lipz.

Det var kul, träffade en massa folk som jag tjatat om att jag ville, haha men det var inte lika kul som jag hade föreställt mig. Kvällen slutade med att jag la mig och kollade på ett avsnitt av NCIS men gav upp efter ett tag då det bara snurrade.


Till sist säger jag som jag brukar; Det ska bli skönt med måndag imorgon och en ny vecka. Kommer ha fullt upp varje dag med en massa kul!


Kommentarer
Postat av: Kristofer

Jättekul att du kom och drack med oss =)

2010-02-07 @ 21:09:01
URL: http://kriztofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0