New york New york.

Ganska nyligen fyllda 21, dags för en resa till "landet där drömmar blir verklighet" snart. Väldigt snart...

Var på möte imorses ang ett skolarbete och det var så intressant och jag känner verkligen hur kul detta ska bli att arbeta med de närmsta veckorna. Efteråt blev jag upphämtad av Johanna och det blev en fika på espresso house.
Det var där tankarna om New York kom in i bilden. Köpte mig nämligen en kaka som hette "Manhattan Brownie" och en Chai latte till det. Då tänkte jag att vi helt plötsligt skulle befinna oss på ett trendigt fik på manhattan. Men nej, jag kollade ut genom fönstret och vi var fortfarande i gråa lilla Trollhättan...


Men en dag ska jag dit. Jag ska in och shoppa på Victorias Secret och Forever21 och jag ska luncha på en resturang där alla affärskvinnor och män sitter med sina laptopar och jobbar med en XXL coffee brevid sig. Jag ska träffa henke Lundqvist och ta ett kort ihop med honom. Jag ska klä upp mig ordentligt och ge mig ut på en innekrog och sippra på en cosmopolitan.

Sen blir det upp till bergen i Montana och beundra den vackra utsikten, bo på en ranch och ta långa ridturer. Tänk er "mannen som kunde tala med hästar"


Någon gång.....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0