Kalas

Fick beröm för min sallad som jag fixade ihop förut. Gick in på ica och plockade på mig allt som är gott i en sallad, haha trodde faktiskt inte att det skulle funka ;)

Fick en massa fina smycken och pengabidrag till min tatuering, tid  är bokad också den 3 mars bär det iväg. Men nu är familjen inte lika glada längre, de gillar inte mina nya planer på en mer synlig tatuering men jag är säker det kommer bli sååå vackert!

Min kamera funkar igen så tänkte ta lite kort så får jag lägga upp dem sen när jag kommer hem till trollhättan igen.

Kommentarer
Postat av: Marre

Åh, vad blir det för tatuering och vart ska du ha den? :D

2010-02-10 @ 21:12:48
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0