Kalas.

Igår var det kalas för min lilla söta syster Elsa som fyllde 4. Knåpade ihop ett paket och tänkte göra det lite extra fint med masssor utav snöre. Mindre lyckat.

Det bjöds på nalle puh tårta..



Fina flickor. Födelsedagsbarnet i mitten.

Gillar denna bilden. Får för mig att Tova säger till sin syster att ta det lite lugnt.

Jonathan och brorsan var hemma men de var inte så intresserade av varken tårta eller kaffe. Johan hade iaf köpt med sig en present till skitungen. Bra gjort!

Elsa med grisen hon fick av mig. Den heter numera bamse.

Elsa är inget stort fan av kameran så jag fick dirigera henne. "och så ler du jättestort" haha ser lite misstänkt ut.



Hittade en kattmask som var lite liten. Men kunde inte låta bli att prova den. Blev sugen på fest med tema 1800-tals maskerad.

Mjauuu..

Resten av kvällen gick till att fixa och dona tatueringen. Liten tjuvkik men det är en del kvar.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde bli konstnär , Emelie =)

2010-02-26 @ 11:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0