Jävla TV.

Kämpade med att vara uppe igår för att kunna se matchen Sverige- Tyskland i hockey. Men SVT1 hackade upp sig på curlingen det var bara ljudet som hängde med men även det hackade! Så fick kolla på nätet, men där var den okommenterad så hade på tv:n för ljudet och datorn för bilden. Tills datorn dog i mitten på 2:a. Den blev för varm när den låg i mitt knä :(

Kollade snowboard ett tag på SVT2 med halva tv:n och andra halvan text men det händei nget och jag märke hur trött jag blev. Så till slut la jag mig och sov. Vaknade 11 och har inte kommit igång förrän nu. Nu är det dags att plugga (kl1?!) och dricka lite gott kaffe. Får försöka kolla reprisen som går i 1:an just nu, även fast jag vet vad det blev..

Tänk om nått sånt skulle hända i en final (!!) aj aj aj


Idag blir det iaf till att gå och dansa har inte varit med på en vecka nu men den börjar 18 vilket är skönt för då försvinner inte så mycket utav kvällen..

Kommentarer
Postat av: Oscar

Att folk aldrig lär sig att man inte ska sitta i sängen me sin laptop i knät, lika illa som att hälla vatten över den ungefär :P

2010-02-18 @ 15:45:00
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0