Jag ser det töar!

Jag ser det töar, jag ser det töar det var väl roligt hurra!... Ser asfalten igen! Det måste varit väldigt längesedan man gjorde det nu för blev lite smått chockad. Ser också att det droppar in mängder med vatten borta i vårat "pluggrum" :/... 

Har skickat in två labbar nu! Så om jag har riktigt riktigt tur så får jag två veckor till att jobba med power point labben och uppsatsen. Hade varit riktigt skönt. 

Nu blir det en varm dusch innan man ger sig ut i det tråkiga (men varma) vädret. Ska lämna bok i skolan och sen blir det förmodligen öxnered. 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hahaha! Det här måste vara den allmäna uppfattningen av dagen i hela västsverige, alla hurrar i sina bloggar för att det töar =D

2010-02-26 @ 22:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0