Jag ogillar ICA starkt.

De  gör ok reklamfilmer även om det börjar balla ur. Men jag gillar verkligen inte ICA supermarket! Hur ska trollhättan kunna bli en bra studentstad när priserna i butiken är de högsta i sverige? Samma med ICA:n i Vargön, fast där handlar det väl mest om arbetslösa.

Brukar ta mig till Hemköp när jag orkar. (Hemköp?!) Till och med det är bättre!

Hmm.. vilket neggo inlägg! Är förmodligen Niclas fel som var otroligt negativ idag! (Sry men det är sant.) "Var realistisk, ingen idé att drömma man bli bara besviken ändå" Den stilen var det på samtalet (från hans sida)

Men sen la jag mig och började läsa på Anderas Carlssons bok och efter två lästa sidor fick jag känslan att jag kan komma hur långt som helst i livet. Ser fram emot fortsättningen!

Dags att dra sig till dansen och njuta av varje sekund :-)

Kommentarer
Postat av: martina

du får börja handla på coop istället :p

2010-02-28 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0