Effektiva Emelie.

Gick upp kl 6 imorses för att se hockeyn. Önskar nu i efterhand att jag hade legat kvar i sängen och kollat resultatet på text-tv sen. Käkade frukost under matchen men den hade väl inte mättat än för när slutsignalen gick föll jag i tårar. (kan bli så ibland) Jag trodde verkligen på vårat svenska OS lag...! Får väl hoppas damkornorna klarar av att ta hem bronset istället.

Har hunnit med massor idag, vårdcentralen, apoteket, bokrean, systemet allt detta var klart när klockan var 11. Ska sätta mig med access uppgiften nu om studentsidan funkar igen.



Fick inhandlat massa gott. En ny ölsort och säsgongen xide. Kan bli mycket spännande, med smak av melon och mint :/ ;)



På bokrean inhandlades "Aldrig fucka upp" uppföljaren på "Snabba Cash" (som jag varken läst eller sett) och Andreas Carlssons bok som alla säger ska vara så bra.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Va är det för tuff öl? namn =)

2010-02-25 @ 23:21:21
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Marre

Melon och mint, var den god? :D

2010-02-26 @ 16:46:24
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0