Drive.

Alan Jackosn - Drive♥

Nu är allt städat och klart för imorgon om man skulle få besök. Har köpt hem ingridienser för att kunna bjuda på marängswiss, en tradition jag från och med imorgon tar över från min morbror, haha. Vi fick alltid marängswiss när han fyllde men nu har han flyttat till Eskilstuna, så då blir det lite långt att åka. Men gott är det!

Har hjälpt Cissi med att förbereda inför målning av väggar, lite maskeringstejp här och lite där. Sen fick hon gå efter och fylla i där jag inte hade dragit någon ;) Hon ringde nu och sa att väggarna var LILA! Det var inte meningen men jag ska gå bort sen och kolla hur det blev.


Ibland är jag så otroligt töntig. För jag tycker det är jobbigt att prata i telefon med folk man inte känner och man ska försöka förklara saker. Var tvungen att ringa ett sånt samtal idag. Skrev en liten lapp som förklarade vad jag skulle säga, sen tog jag mod till mig och ringde.... :/
Men killen var huuur trevlig som helst och tjötade på inga problem!! När jag la på luren var jag så glad för att det gick så bra så jag höjde musiken och började dansa runt. Samtidigt kände jag hur kul det kommer bli att jobba med honom några veckor framöver.

Geek of the week.


Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, det låter jättefint! :)

2010-02-12 @ 06:55:18
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0