Aqua.

Idag blir jag 21 år GAMMAL! ;) Har haft folk här hela dagen, iaf från två tiden. Först kom cissi och terre, sen brorsan och Alexander efter det kom bernow och erika. De byttes av med Sonny, Emelie och deras lilla Lavinia (har en liten lägenhet så funkar bara i omgångar) efter det kom Johanna. Bjöd på marängswiss och kaffe och känner nu hur illa jag mår, haha men gott var det.

Världens sämsta dag blev den bästa. Fick en biljett till Pink och Takida på Ullevi i juli! :) Ska dit med Cissi och Johanna kommer bli såå himla kul! Hoppas det är fint väder också :)

Nu måste jag se till att äta mat innan jag svimmar. Är sugen på att sitta uppe och kolla OS-invigningen idag men de enda jag vet som tänker likadant är Niklas och Göthe och då blir det i Vänersborg. Är mindre sugen på att åka hem därifrån klockan 6 imorgon :/  Så får se hur jag gör men ska se invigningen iaf, den börjar kl 03.00 för er som vill se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0