AHHHA!

Jag har inte varit så dålig på att blogga som ni tror bara det att jag inte alltid hänger med i vad jag gör. Bytte nummer för några veckor sedan och fortsatte mobilblogga som vanligt. Det är bara det att inget inlägg har kommit fram för jag har inte ändrat inställningarna här på blogg.se !!

Men det får fixas!

Igår var det "hej då" fest för Terre som drar till England som au pair nästa vecka. Hon sprang runt inne på lipz och snacka engelska hela kvällen. Cissi hade fixat dit en massa brudar från både halmstad och oslo så Terre blev nog glad :)

Fick med mig R hem med så min kväll blev perfekt:) Låg i sängen till 16 idag och sen kom tjejorna upp och vi spelade lite monopol och hade det trevligt :)

Imorgon börjar allvaret igen då jag har en tenta på fredag som jag bara SKA fixa nu :) heja heja heja!

Kommentarer
Postat av: Marre

Snart drar jag också till England som au pair! :)

2010-08-23 @ 13:38:01
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0