Sry för dålig uppdatering.

Har haft annat för mig än att sitta vid datorn, men det är såklart ingen ursäkt! De senaste dagarna har bestått av kaffe, plugg och småsmå solglimtar :-)

Linda skickade och berättade att tentorna hade kommit in och vi bestämde oss för att dra till skolan och hämta dem. Kastade mig i duschen och trampade iväg till skolan. När vi väl kom dit är studentcentrum stängt!.. Men jag fick iaf gjort mig iordning. Blev en kaffe med Hultman ute i solen innan jag traskade hem igen.

Nu ska jag packa för jag ska på utflykt till vänersnäs i helgen och bara gotta mig! :)


Och jag som hade så många ämnen att ta upp..! haaha ska sätta mig och skriva ner dem så fort de dyker upp igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0