Söndag.

Onödigaste veckodagen. Den kommer för min del bestå av plugg, kaffe och förhoppningsvis snart ett besök av Erika och Eve :) Har verkligen saknat min lilla vän som nuförtiden hänger i Oslo.

Tror att man under vissa stunder i livet har mer behov av att träffa vissa vänner extra mycket. Vi har känt varandra sen vi började 7:an på huvudnäs och det klickade redan från början. Min far hade precis flyttat ut till näs också så vi hade en del att prata om. Jag och Erika har haft så mycket kul under den tiden vi känt varandra. Började mediaprogrammet i Trollhättan ihop och hade ibland planer på att byta program men vi stannade kvar. Vi har varit på hyss och raggarfester, och jag tror vi lärt oss mycket av varandra utan att tänka på det.








Kommentarer
Postat av: Lövet!

Baby, va sött du har skrivit. Inatt somnar ja gott. Kul att se dig min gamla vän. Vi har för övrigt snart 10års kalas:) Natti natti!

2010-04-18 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0