Sol.

Det här trodde jag inte om idag. Det var mulet och trist när jag vaknade men precis när jag skulle dra mig till skolan kom solen fram. Hur härligt som helst. Mötte Linda, Maria och co nere i cafeterian tog en kaffe med dem innan jag gick upp till bibblan, och här sitter jag nu.

Var och fikade igår med en jättetrevlig person som jag inte känner såväl. Men jag hade det verkligen jättetrevligt och jag hoppas att han tyckte detsamma, haha fast vi är som dag och natt. Blev kanske lite väl flummigt igår från min sida, skämdes inte då men imorses när jag var trött och lugn skämdes jag lite över vissa saker som jag sagt :) Men jag var bara mig själv ;) och passar inte det så gör det inte.

Nu ska jag pluggeliplugga vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0