Oj då..?

Blev sent idag får ta mitt planerade inlägg imorgon istället. Kvällen slutade jävligt seegt iaf blev inte mycket mer plugg efter maten.

Det ska bli så skönt med måndag imorgon. Ska dra mig till skolan och möta upp Elias för plugg. Får väl bju han på kaffe och kaka också eftersom han fyllde år igår. Blev bjuden på kalas med kakor och grejer men när han i sitt välkomst-sms sa att han skulle ha fantan för sig själv blev jag irriterad, drog till max och köpte mig en egen fanta! Så det så! ;)

Hoppas familjen kommer ner till Alicante snart gillar inte att de är ute och kör. Idag hade de fått punktering på autobahn :/ Me don´t like. Hon skrev nått om fyra (?) nya däck? Herregud!

Jag saknar mina små skitungar redan! Min Tova är så duktig på språk :) Hon kan räkna till 100 på engelska och innan de åkte lära jag henne 1,2,3,4,5,6 på spanska och "hej" det var ingen problem alls. Hoppas hon tappar framtanden därnere också. Då får hon ju en spansk guldpeng som hon kan köpa glass för :) hihi.. Och min lilla Elsa som är så klok:P De skulle inte flyga till spanien pga. vulkanen men de skulle kanske åka någon annanstans istället. Men inte spanien. :) Det var inte längesedan hon blev hundbiten men i fredags sprang hon efter mamma och johans kompisars hund, hehe det är en tuff liten  brud det där :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0