Lördag? Söndag?

Ok ok jag vet att det är fredag idag men det är ju så jävla tomt på folk i stan..? Gillar inte påsken egentligen. Min kära mormor fyller år runt påsk och när jag var mindre lyckades jag ALLTID få magsjuka under just denna helgen (peppar peppar!) Så är väl dåliga minnen därifårn ;) haha fast förra påskafton var den bästa dagen på hela året enligt min och mina vänner. En helt perfekt dag med ölfotboll, grillning, solning, fest med massa människor och sen ut på krogen. Blir svårt att leva upp till det igen med 5 grader ute.

neggo neggo hahaha ne det är väl inte så illa kanske men då ser jag mer fram emot lite värme och ett glas vin i sofforna på strandgatan med tjejerna :) Och det dröjer nog inte så länge till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0