Helg.

Igår blev det plugg och lite packa upp tid under dagen och senare på kvällen åkte jag till Erik och kikade film. Det blev hairspray, haha (det var ju absolut inte jag som valde ;) haha.. Det var väldigt trevligt iaf ser nästan aldrig den killen längre bara ute på krogen.

Idag har jag suttit ute på altanen och solat med mig bror. Gav honom lite skönhetstips också som han faktiskt uppskatta, haha. Nu sitter han och skogsberg nere och kollar hockeyn. Jag behöver inte, har lite annat att greja med men jag hör när det blir mål ändå. Heja heja HV! :)

Ska snart dra mig till affären för att köpa grejer till min broccoligratäng :) Fick en del tips igår på fb vad man skulle ha i. Så det blir broccoli, bacon och ädelostsås :) Mums! Och en köttbit till det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0