Anything to get me out of here

Jo Dee Messina - No time for tears

Hela dagen har spenderats i skolan med lite blandat. Fan borde bestämma mig för vad jag ska sätta mig med. Så fort något blir trist eller om jag fastnar så byter jag ämne! :)

Blev 1½ timme fika med Anton också ute i det härliga vädret. Det är så jobbigt och svårt att gå tillbaka in i skolan när solen tittar fram. Brorsan lånade min nyckel till lägenheten och när jag skulle hem ringde jag idioten för att höra om nyckeln låg i brevlådan där jag bett han lägga den.

Nej då hittade han aldrig någon brevlåda (?!) och tog med sig nyckeln!
- Vart e du då?
- Jag är i Vargön.
- VARGÖN?! med min nyckel?! Nu kommer du tillbaka till Thn med en gång!!
. Ja, jag kommer.

Gick och handlade lite mat på ica och efter 20 minuter ringer jag igen.
- Vart e du?!
- Vänersborg...
- VÄNERSBORG?! Vad fan gör du i vänersborg??! Jag vill hem nu nu nu!
- Bilen krånglar är där om 30 min.
- 30 minuter?!!?! Vad ska jag göra ute i 30 minuter?!
- Ta en promenad sålänge.


Hahaha fy fan! Trött, suttit i skolan heela dagen och inte käkat sen frukost, står ute med en tung väska och en lika tung matkasse. En promenad?? Herregud.

När han väl kom slängde han en cykelnyckel till mig. Ibland undrar jag vad det är för fel på honom...?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0