Sommaren gör comeback!

Än ska vi inte tro att hösten är på ingång. Idag var det minst 30 grader ute!

Vaknade av ett sms från Elias. Han undrade om jag hadr rast snart...? Haha, hade helt glömt att jag skulle fika med honom. Så gjorde mig iordning snabbt på en halvtimme och drog till skolan där jg mötte upp han ch Lucas. Vi drack kaffe ute i solen på numera våran kub. Sen blev det bokshopping och rundvandring.

Fick mina snygga kuddöverdrag klara. Ska ta ett kort på dem så ni får se...

Fick senare  ett sms från en gammal klasskompis som undrade varför jag inte var på kåren och hälsade på alla nya personalekonomer. För det första visste jag inte om det och för det andra är jag för blyg för att gå in där ;) Men imorgon ska jag allt försöka våga mig dit. Då är det "bara" ekonomerna" haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0