Lucky Luke.

Cyklade hem till Cissi förut med en vitamindryck och en godispåse. Sen satt vi där och kollade Idol. Det är alltid så mysigt att komma dit och bara vara, man behöver knappt vara social utan bara va. Det är helt underbart. Sen fick jag och Timon för oss att vi skulle spela tv-spel.
Jag fick välja och hittade "Resident Evil 4" wiiiow, det var läskigt! Speciellt när Timon försvann från rummet och alla zombies kom emot mig. När han spela satt jag mest och skrek; "Akta! Där! Backa! Skjut!" och hade väldigt svårt att sitta still.

Blev lite "Shrek" för hans del sen men det såg inte hälften så kul ut.

Nu har jag lånat hem Lucky Luke, tre skivor. Wow, ska bli hur kul som helst. Har läst de flesta serieböckerna flera gånger om hemma hos pappa. Och han är min idol♥

 

Så resten av min torsdagskväll består av "ponnyexpressen", mig själv och mitt goa vintertäcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0