Lan och Hyss ;)

Sitter hos Cissi med min dator och hon med sin :-) Tog med mig lite skolarbete också men eftersom hon ändå börjar jobba kl 6 imorgon och jag går hem direkt efter idol kan jag försöka lösa det innan jag lägger mig. Är ju som sagt en nattmänniska så det bara skriker om det.


Har gjort lite hyss med Cissis dator också, (hon är just nu i duschen) la upp en snygg bild till skrivbordet ;)



Nu sitter hon vid datorn och har inte märkt något än :) !! hahaahah så jävla kul!! Hon bad mig kolla på en sak och skrattade, inte det jag hade förväntat mig men det var ett inlägg på lollos blogg :-)

______

Nu hände det igen men denna gången var det maddes blogg hon hittade nått kul på !! Hahaa det här är såå mycket roligare än skolan!


p.s. det är cissi på bilden. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0