Inslussningen.

Tog en fika förrut med Cissan på Espresso House. Mmm jag säger bara is chai ;-)

Sen gick vi bort till kåren där "inslussningen" håller på. Och för er som inte vet vad det är så är det exakt samma sak som nollningen, men Trollhättan ska ju vara så speciella ;)
Vi tog en öl och sen gick vi upp och tjöta lite. Fick min fina slussbricka gjord, ni kommer nog få se dem ett x antal gånger här ;) Var nära på att inte få den godkänd men de ville väl hem ;)


Mötte två personalekonomer också. Lisa och William. Hälsade bara snabbt men det är någonting, kanske sätter mig brevid dem imorgon, haha....

Nu ska jag fixa käk sen blir det "Trueblood" på SVT och NCIS på 3:an. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0