Hoppsan vilken dag!

Var supertaggad igår när vi var påväg ner till gbg, babblade på värre än någon annan. Tog en öl, och babblade lite till. Väl nere kikade vi på Frölunda - Timrå och måste erkänna att jag var riktigt nervös de första minutrarna då Timrå såg ut att vara riktigt taggade. Men det löste sig och matchen vanns av älskade FHC med 3-1.

Christian körde racer hem och halvvägs blev jag extremt jävla kissenödig, men lyckades på nått sätt hålla mig tills jag kom innanför dörren, haha. Blev utgång på olearys och därinne tappade jag min mobil någonstans... :(

Kändes som hela världen hade gått under, vilket den på sätt och vis måste ha gjort, hahaha... Men kvällen fick sig ett bra slut iaf.

Så nu går jag runt här hemma och är lycklig helt utan anledning egentligen! För det finns ingen anledning. Men livet är så underbart just nu och kanske att det snart blåser nya vindar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0