Från helvete till himmelrike.

Har suttit i skolan från 8-14 idag och arbetat med Wai-King. Huvudet blev trött redan efter en timme eller två. Det var jobbigt jag var frustrerad och irriterad och det gjorde ju inte allt bättre...

Men på lunchen ringde jag Christian och vi pratade lite hockey. Det slutade med att vi bestämde att vi skulle dra ner till göteborg imorgon och kolla FHC - Timrå. Elias, christians tjej och en person till hänger med och det ska bli hur roligt som helst!! Känner mig verkligen värd detta just nu.

Matchen börjar dock halv sju så jag är lite fundersam över hur kvällen blir eftersom det är utgång med brudarna. Men jag festar förmodligen i bilen påväg hem. Och så sega som mina tjejkompsar är när de ska ut på krogen är de förmodligen fortfarande hemma hos cissi och förfestar när jag kommer hem, haha...

Nu ska jag till överby och kika lite var alldeles för längesen man var där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0