Beslutsångest!!

Ligger hemma och mår inte alls bra. Efter föreläsningen var jag borta och hämtade en stämpel inför kvällen. Men när jag kom hem så kände jag inte alls för att gå ut. Tänker att det är bättre att gå ut på lördag isf om man är frisk då. Samtidigt har jag längtat efter att få lära känna lite folk på programmet eftersom vi aldrig rikitgt presenterat oss för varandra.
Man pratar med folk men man har ingen aning om vad de heter.

Hade tyckt det vart kul att träffa R idag med men får ringa hit han senare så får han ta hand om sjuka mig, hahaha ska han va fadder så får han vara fadder för sjuklingarna också. Sen om han är ekonom eller inte spelar ingen roll:P Hade varit kul att träffa x och y idag också men det får väl som sagt bli på lördag.

Nu ska jag krypa ner i min säng och tycka ännu mer synd om mig själv. (om det är möjligt).....

Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n - bloggdesigner, makeup & foto



Du får gärna rösta på mig nr 15 hos



http://deity.blogg.se/2009/september/vidare-till-veckans-blogg.html#comment



skriver om makeup, design, foton och allt :) kika gärna in!

2009-09-10 @ 20:16:36
URL: http://elinlion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0