Svininfluensan

Det blev faktiskt hockey idag med Erika, vi hann tyvärr inte se hela matchen för korpen-bandyn började vid 19. Bandyn var riktigt rolig att se eftersom det var känt folk i båda lagen så det var lite knepigt med vilka man hejade på, men Ben Dóver vann iaf matchen med 3-4 vilket var kul eftersom Elias och co är riktigt duktiga. :-) När vi skulle åka hem mådde jag inte alls bra i bilen och kände bara att jag ville spy...

Så tog en promenad hem för att få lite frisk luft iaf. Är fortfarande lite illamående och svag i både armar och ben, men kom på att jag inte ätit något idag förutom att jag tryckt i mig två koffeintabletter.... Orkade verkligen inte laga mat heller så tänkte köpa mig en pizza men pizzerian här brevid svarade inte i telefonen och mådde alldeles för dåligt för att ta mig dit och behöva vänta "10 min- en kvart" så blev lite fil och flingor.

Ska lägga mig nu och HOPPAS på att jag vaknar imorgon och mår bättre. Har ingen tid för att bli sjuk nu när det snart är tentadags..... ://


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0