Rediga!

Varit i skolan och pluggar redovisning med Ann-Sofie idag. Vi jobbar så bra ihop så det kommer nog gå jättebra på tentan ;) haha
Hon skulle förklara för mig hur hon tyckte jag var att jobba med.

- Ja du är bra att jobba med, men du är så virrig!

Haha men det gör ingenting, jag är virrig. Trodde jag skulle avlida igår när jag berättade om en lite knepig fundering jag tänkt på ett tag för mitt finbesök, haha. Jag undrar verkligen vad han tänkte i just det ögonblicket.

Men när man inte känner mig så kanske man blir lite rädd, för jag har berättat om min fundering till både Timon och Göthe kanske till och med Oscar och de kan fortsätta diskussionen med en gång :)

Nu blir det till att ta det lugnt och läsa ett kapitel i ova boken, för ikväll är det poker/tjej/kväll hos Cissi :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0