Nu händer det grejer!

Hemma igen från skolan vi blev klara med "etik och moral" arbetet idag så det känns skönt att kunna pricka av det.

Tänkte sätta mig med redovisningen men kom på att jag nu istället blir tvungen att åka till öxnered för att skriva ut en masssa papper (är så lat att jag inte orkar gå till skolan och skriva ut dessa).
Både för studieuppehåll och kurser inom program och jag fattar typ hälften av detta, men sista dagen för att lämna in det är den 15 som väl är i denna vecka?:)

Har skickat mail till internationell office om ett möte med dem. Har världens planer som jag önskar går att genomföra, det skulle vara min dröm så jag är såå nervös inför att få reda på om det går eller inte. Berättar vad det är när jag fått svar på det:/ Kan bara hoppas på det bästa just nu.

Trivs iaf jättebra med Maria och Linda (som jag arbetat med nu) de är så lätta att prata och umgås med. Får hoppas på fler sammarbeten i framtiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0