Motivation.

Är rädd för mig själv. Jag har tappat all min motivation till skolan och speciellt redovisningen. Det är en vecka kvar till tentan och jag har inte en jävla aning om hur jag ska få tillbaka den. Jag känner att jag fattar 0 just nu och hur mkt man än lyssnar och läser så trillar det aldrig in i hjärnan. Vill börja om, vill lära mig grunderna som en 10-åring hade fattat. Hela kursen bara startade på "hej, jag har jobbat med detta innan men ville gå igenom allt en gång till"-nivå.

Det är många som söger att de inte förstår men jag lovar er att de förstår mer än mig.

Just nu vill jag bara att helgen ska komma så jag får umgås med de människorna som står mig närmast och bara ha riktigt kul! PLZ fredag gå fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0