Shup shup!

Sitter hemma, kollar desperata hemmafruar och mumsar i mig aprikoskräm :-) Haha hemska tisdagskväll. Borde kanske gått och kollat hockey men jag tycker det är så j*vla trist att sitta där och glo själv och känns inte som någon större idé att sitta och prata med någon i telefon under tiden heller... Så tyvärr fick jag hoppa över det. . Men det kommer fler matcher och chanser ;)

Måste bara säga att får jag inte träningsverk imorgon från dagens åkning kommer jag aldrig få det, haha fyy fan va jobbigt det var orkade knappt stå på skridskorna sista minutrarna som vi spelade!! Men kul var det. Nu har Cissi fallit till marken (äntligen) haahaha ;-)

Imorgon blir det skola heeela dagen från 10 till 16 med arbetsrätt och diskrimineringslagen. Kan bli kul :) Gillar läraren iaf hon är ung och lite lost :-) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0