Ooops!

Haha jaaa jag är fortfarande uppe. Gick bort till Cissi där Timon, Göthe och Magnus hängde. Jag skulle få välja film så jag kände mig jättespeciell ;) haah men när jag väl kom fram så blev det poker istället. Timon vann båda rundorna. Efter det drog vi till donken för att käka lite nattmat innan vi skildes åt.

Lite smååå planer på en cykelsemster i sommar också ;)


Sen måste jag bara få flumma lite efter att jag kikat runt på fb.
Hahaha jisses vad är det som händer. Varför kommer alltid mitt förflutna upp när jag verkligen inte vill? Jag vet faktiskt inte om det kan bli så mkt värre nu men det är väl bara att köra! ;)

Ne, dags att sova har 6 timmars föreläsning att "se fram emot" imorgon. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0