Natti natti!

Kom precis hem från gbg där jag hämtat mamma och johan. Var så trött och hungrig och körde fel två gånger på samma jävla ställe(!)

Hade det kul inatt på Lipz. Fick nattbesök i form av Göthe. Satt uppe och tjöta till klockan var 5 imorses. Klockan 9 ringer Stina och är utanför dörren.

Mina ord till henne var mest: Var lugn, var tyst sitt still! Tror hon somnade en liten stund i sängen innan hon försiktigt smög iväg :-) Sen var det dags att fira pappa med mat hos Farmor, åka till öxnered för att passa barnen, åka till vargön och kolla korpen för att sen åka till gbg.
När jag kom hem kände jag än en gång hur mkt bränd plast det luktar!! Så imorgon blir det till att slänga ut micron och låna en av mamma istället.

Nej dags att sova!, Imorgon är det skola som gäller för lite grupparbete i projektledningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0