Home from school.

And thank god for that!

Vaknade kvart i nio, alltså en halvtimme innan föreläsning, haha.. mobilen låg död på golvet. Jag som trodde att jag hörde alarmet imorses?

Som tur var, hann Mikaela (världens roligaste lärare. Helt omedvetet) klart sina pp-bilder till klockan 11 så hann springa hem och käka lite nudlar. Vågar dock inte gå och lägga mig igen eftersom jag har en till föreläsning att kika på :/

En sak att tänka på för er som ska ta svinvaccinet; Ät inga alvedon dygnet efteråt. För det kan slå ut vaccinet. Och det vill ni väl inte?
Ta sprutan, ligga hemma sjuk, ta en alvedon, vara frisk en vecka och sen ligga hemma med svinis. Nej nej nej.... Lyssna nu på mig och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0