En bra eftermiddag.

Åkte med Cissi hem till Johanna där vi även hittade Frida. Så körde vi igång med hudvårds-produkter-homepartyt. Märket som såldes var Mary Key.

Vi fick både göra rent huden och luska ut vilken foundation som passade oss bäst. Tyvärr så beställde jag inget eftersom man är tvungen att leva fattigt som student och har hittat en annan foundation som jag önskat mig av min mor i julklapp:-)

Efter det bjöds det på lasagne. Måste berätta att den var huuuur god som helst. Brukar alltid önska lasagne när jag ska hem till mamma och äta men hon lyssnar inte på mig!
Åkte med Frida till trollhättan sen eftersom de andra ska iväg på "Brölloppsfotografen". Så här sitter jag med mina skolpapper och väntar på mitt besök som kommer vilken sekund som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0