Det är bara att kämpa vidare.

Inte nog med att jag var helt slut igår när jag kom hem efter tentan. Idag och även imorgon är det råplugg som gäller inför nästa tenta som är på torsdag. Jag funderar på att kolla kapiteln som kommit upp från gamla tentor och hoppas att det är dem som kommer komma på tentan.

Vet iaf ett kapitel som alltid finns med, nämligen vetenskapsteorin!! haha! Så den är klar och jag hänger med. Nu är det bara resten kvar men jag skulle tippa på org.kultur och ledarskap ;) Har man inte tiden får man chansa vilt. För det kan ju gå hem ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Lycka till med nästa tenta! Håller tummarna :)

2009-11-04 @ 09:58:42
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0